Hae psykoterapeuttia tai toimipaikkaa

The 9th international Cognitive Analytic Therapy Conference 15th to 17th June 2023

Tervetuloa osallistumaan kesän kansainväliiseen KAT konferenssiin!
    Juhlimme sekä KAT-yhdistyksen myöhästyneitä 25v synttäreitä (28v), ja 20v ICATAa.
    Looking Back – Looking Forward
    Konferenssi tarjoaa ainutlaatuisen tilan yhteiseen dialogiin, jossa huomioidaan vakiintuneita KAT käytäntöjä, kuulemme avoimella mielellä erilaisia tapoja soveltaa kognitiivis-analyyttistä psykoterapiaa eri ympäristöissä, eri maissa tänä päivänä. Pohdimme yhdessä miten tulevaisuuden näkymät vaikuttavat KAT-evoluutioon.
    Kannustamme tuomaan kaikenlaisia esityksiä, jotka tuovat psykoterapiatyön moninaisuutta yhteiseen tarkasteluun ja keskusteluun.
    Esitysten ja työpajojen ilmoittamiset 31.3.2023 mennessä.
    Early Bird hinnan (250€) eräpäivä on myös 31.3.2023.

Konferenssin ohjelma-aikataulu on julkaistu. Puhujina ovat mm. Ian Kerr, Mikael Leiman, Jason Hepple, Minna Martin, Anna Laws, Christel Hessels, Steve Potter, Elaine Martin, Louise McCutcheon, Gabriele Stabler, Glenys Parry.
    Pitkästä aikaa meillä on mahdollisuus saattaa yhteen suuri joukko suomalaisia KAT- psykotetapeutteja. Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi konkareista opiskelijoihin.
    Odotamme myös runsaasti kansainvälisiä osallistujia esim. seuraavista maista: Englanti, Skotlanti, Irlanti, Belgia, Espanja, Kreikka, Italia, Australia ja Uusi Seelanti.
    Konferenssin pääkieli on englanti.